English

محمد پهلوان کاشی خبر داد:

کاهش ۳۶ درصدی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۲۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۷ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس قرار دارند.

کاهش ۳۶ درصدی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان کاشی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: طی یک روز گذشته ۱۰۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که ۸۳ نفر از این بیماران متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان کاشی در ادامه این خبر با اشاره به کاهش موج کرونا در استان اضافه کرد: تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا استان خراسان رضوی، طی ده روز گذشته ۳۶ درصد کاهش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: با تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی‌ها به طور حتم روند کاهشی تعداد بیماران مبتلا و بستری ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تاکید کرد: در حال حاضر ۲۷۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۱۷ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه اظهار کرد: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان ۸۴ نفر و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس ۶۵ نفر می باشد.

پهلوان کاشی در خاتمه خاطرنشان کرد: در یک روز گذشته ۵۲۲ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات را به صورت سرپایی دریافت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه