English

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده؛

رفع مشکل مسکن فرهنگیان مهم‌ترین دغدغه کیش

امام جمعه کیش گفت: رفع مشکل مسکن فرهنگیان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز جامعه کیش است.

رفع مشکل مسکن فرهنگیان مهم‌ترین دغدغه کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مشکلات معیشتی و مسکن فرهنگیان در جزیره کیش گفت: گزارش‌های خوبی در این حوزه به دست ما نمی‌رسد، همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا مشکلات فرهنگیان حل شود.

وی با بیان اینکه دولت پای کار بیاید و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش نیز جدیت به خرج دهند تا مشکل مسکن فرهنگیان در جزیره کیش برطرف شود اظهارداشت: تامین مسکن یکی از دغدغه‌های مهم اهالی کیش به ویژه فرهنگیان است.

امام جمعه کیش افزود: برازنده جزیره کیش نیست و چهره فرهنگی کیش خدشه دار می‌شود آموزگاری به دلیل مشکل تأمین مسکن مجبور باشد اثاثیه منزل خود را در مدرسه نگهداری کند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به گرامیداشت شب‌های قدر گفت: بهره گیری از فضایل این شب‌های عزیز بسیار توصیه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خصوص آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز گفت: تقریباً دو سال است که به علت شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس را نتوانستیم باشکوه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه ملت ایران است، گفت: مردم فلسطین به حمایت کشور محور مقاومت و خاستگاه روزقدس یعنی ایران عزیز چشم امید دارند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه جوانان دلاور فلسطین را نباید تنها بگذاریم گفت: قطعاً ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مقاومت فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.

وی با گرامیداشت روز پاسدار گفت: تعبیر سپاه پاسداران به شجره طیبه جمله برازنده و کاملی است و آثار و برکت این نهاد انقلابی در جامعه اسلامی کاملا مشهود است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده تصریح کرد: امنیتی که سپاه برای ملت ایران به ارمغان آورده است فوق العاده ارزشمند است.

وی روز شیخ بهایی و معماری را گرامیداشت و از مهندسان معماری خواست طراحی معماری را به ثبت معماری اسلامی هدایت کنند.

امام جمعه کیش به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس نیز اشاره کرد و گفت: واقعه طبس نماد شکست پذیری آمریکاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه