English

استفاده از گونه های مقاوم به کم آبی برای زیبا سازی شهر یزد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: از راهکارهای مهم برای گسترش فضای سبز، تغییر گونه های گیاهی و استفاده از گونه های مقاوم به کم آبی است.

استفاده از گونه های مقاوم به کم آبی برای زیبا سازی شهر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، منصوری زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد از اجرای عملیات گل کاری در فضای سبز بلوار ها و بوستان ها در راستای توسعه فضای سبز معابر شهری، زیباسازی وارتقای جلوه های بصری  خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه از راهکارهای مهم برای گسترش فضای سبز، تغییر گونه های گیاهی و استفاده از گونه های مقاوم به کم آبی است گفت: به منظور زیباسازی و طراوت هرچه بیشتر بلوار ها، بوستان ها و معابر بویژه مبادی ورودی شهر و نیز ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان، اجرای عملیات گل کاری شامل کاشت گل نسترن سفید که علاوه بر زیبایی، متناسب با شرایط آب و هوای یزد می باشد انجام شد.

منصوری زاده افزود: اجرای عملیات فوق با کاشت تعداد ۲۵۰۰ گلدان گل نسترن سفید در فضای سبز بلوار شهید پاکنژاد حد فاصل زیر گذر معلم تا زیرگذر حکیمیان انجام شد و در ادامه نیز کاشت تعداد ۶۰۰۰ گلدان گل نسترن سفید در فضای سبز بلوار های ولی عصر (عج) امامشهر، صابر یزدی، آیت ا... شهید مدنی، و بوستان های شهدا، شهدای کوچه بیوک، و شهدای محمود آباد  اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه