English

دیدار مجموعه مدیریت شهری مبارکه با فرماندار جدید شهرستان

شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با فرماندار جدید شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار مجموعه مدیریت شهری مبارکه با فرماندار جدید شهرستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شهردار مبارکه در این دیدار با محمد ایران پور رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن تبریک انتصاب فرماندار جدید شهرستان گفت: شهرستان مبارکه ظرفیت های خوبی در راستای توسعه و آبادانی دارد که امیدواریم با روحیه جهادی مسئولین شاهد این امر مهم بیش از گذشته باشیم .

محمد مهدی احمدی خاطر نشان کرد: مردم این شهرستان مردمی خونگرم و همراه بوده و هستند و ما مسئولین باید تمام توان خود را در جهت رفاه همشهریان بکار بگیریم .

وی با اشاره به سابقه درخشان مردم شهرستان در تمامی عرصه ها گفت : شهرستان مبارکه دارای مردم کم توقع و سخت کوشی می باشد و امیدواریم با همراهی و همدلی بتوانیم با تمام توان خدمتگزار این مردم عزیز باشیم .

شهردار مبارکه افزود: ظرفیت های کشاورزی ، صنعتی ، فرهنگی و تاریخی مبارکه فرصتی برای تعامل و همدلی بین مسئولین بوده که قطعا با حضور فرماندار جدید این تعاملات و همراهی در راستای توسعه شهر و خدمت به شهروندان افزایش خواهد یافت.

محمد مهدی احمدی با اشاره به جایگاه شهرداری مبارکه و لزوم ارتقاء این جایگاه گفت: مجموعه مدیریت شهری در جهت افزایش رضایت مندی و خدمت رسانی به شهروندان باید جایگاه خود را ارتقاء دهد که ما نیز به دنبال ارتقاء این جایگاه در این دوره هستیم .

شهردار مبارکه به برخی مشکلات موجود در شهر اشاره کرد و افزود: در سالیان گذشته عوارض ارزش افزوده به صورت شهرستانی تقسیم شده که برهمین اساس پروژه های زیادی در شهر تعریف گردیده ، ولی متاسفانه در سال 96 با استانی شدن تقسیم عوارض متاسفانه مشکلات عمده ای برای شهرداری ها به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات عمده ای که برای شهرداری ها به وجود آمد ، مجموعه مدیریت شهری با تمام توان به کار خود ادامه داده و در صدد هستیم تا با جذب سرمایه گذاران پروژه های نیمه کار را به جریان انداخته و از این مشکلات عبور کنیم .

محمد مهدی احمدی با اشاره به تدوین طرح جامع شهر گفت: در حال تدوین طرح جامع شهر هستیم تا بتوانیم نگاه به شهر را عوض کرده و ظرفیت های موجود در شهر را بالا ببریم .

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان مبارکه با ابراز خرسندی از خدمات صورت گرفته در شهرستان گفت: مبارکه شهرستانی استراتژیک بوده و می طلب که همه مسئولین تمام قد در کنار یکدیگر در جهت خدمتگزاری به مردم عزیز قدم برداریم

علیرضا حسینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه افزود: نقش تمامی مسئولین به خصوص مجموعه مدیریت شهری در ایجاد امید و نشاط بسیار مهم و ارزشمند می باشد.

فرماندار مبارکه خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی در بدنه شهرداری ها وجود دارد که مسئولین باید با روحیه جهادی به نفع مردم تصمیم گیری کنند تا بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه