English

هلال احمر استان یزد گزارش داد:

بانوی نجاتگر یزدی ایثارگر شناخته شد+فیلم میراث پدری

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تقدیر از بانوی نجاتگر یزدی، گفت: امروز این نیاز در جامعه وجود دارد تا آموزش کمک‌های اولیه و امدادگری در بین مردم رواج پیدا کند ‌‌و مردم آگاهی کامل داشته باشند.

بانوی نجاتگر یزدی ایثارگر شناخته شد+فیلم میراث پدری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، کولیوند در جلسه تقدیر از بانوی نجاتگر هلال احمر استان یزد که ناجی نوزاد هشت ماهه شد گفت: این اقدام شجاعانه باید به طور وسیع به اطلاع مردم برسد و امدادگران نیز این شجاعت را داشته باشند تا گره‌گشای مردم در هنگام سختی باشند.

این دیدار با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل هلال احمر استان یزد، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور و چندتن از نمایندگان مجلس در دفتر دکتر کولیوند برگزار شد.

 کولیوند گفت: این اقدام شجاعانه باید به طور وسیع به اطلاع مردم برسد و امدادگران نیز این شجاعت را داشته باشند تا گره‌گشای مردم در هنگام سختی باشند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراسم تقدیر از راضیه جعفری، نجاتگر هلال‌احمر استان یزد و ناجی نوزاد هشت ماهه گفت:  شما موارد آموزشی و مانورهای امدادی را به درستی فرا گرفته‌اید و جان آن نوزاد8 ماهه  را نجات داده اید باعث افتخار ما هستید و بنده شخصا درجه ایثار را با امضا خود به شما اهدا می‌کنم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: امروز این نیاز در جامعه وجود دارد تا آموزش کمک‌های اولیه و امدادگری در بین مردم رواج پیدا کند ‌‌و مردم آگاهی کامل داشته باشند.

وی گفت: آموزش ها زمان کاربردی خواهد بود که به نتیجه برسد و باعث نجات جان یک فرد شود.

راضیه جعفری داوطلب جمعیت هلال احمر یزد با درجه نجاتگر یکمی بود که به صورت اتفاقی و در خیابان با زنی مواجه شد که نوزاد همراه او به دلیل گیرکردن غذا در گلو دچار خفگی شده بود و در آستانه فوت‌شدن بود. راضیه با انجام دقیق اقدامات اولیه و بازکردن راه‌ تنفس نوزاد، جان این دختر 8 ماهه را نجات داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه