English

تجلیل استاندار یزد از بانوی نجاتگر هلال احمر

استاندار یزد از بانوی نجاتگر هلال احمر استان یزد که ناجی کودک 8 ماهه شده بود تجلیل کرد.

تجلیل استاندار یزد از بانوی نجاتگر هلال احمر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و هیئت همراه در منزل نجاتگر هلال احمر استان یزد در شهرستان اشکذر حضور و از اقدام ارزشمند این نجاتگر تقدیر کرد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، مهران فاطمی در منزل راضیه جعفری نجاتگر جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر که با بهره گیری از اصول و مهارت‌های کمک‌های اولیه جان کودک هشت ماهه ای را نجات داده بود، حضور یافت و از وظیفه شناسی و اقدام به موقع این بانوی امداگر تقدیر کرد.

استاندار یزد در این دیدار با اشاره به نقش مهم و حیاتی مهارت های کمک های اولیه در کمک به انسان ها و نجات جان آن ها، گفت: این اقدام بانوی امدادگر هلال احمر، یکی از مصادیق آیه «ومنْ أحْیاها فکأنّما أحْیا النّاس جمیعًا: و هر کس نفسی را حیات بخشد، گویا همه مردم را حیات بخشیده است» بوده و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه نجات جان کودک هشت ماهه اشکذری نمونه بارز نجات جان انسان ها با استفاده از آموزه های امدادی هلال احمر است، خاطرنشان کرد: تشکر ویژه از جمعیت هلال احمر دارم که منشا اثرات و خدمات بسیار زیادی در کشور و استان هستند که این مربی و نجاتگر از اعضای بدنه هلال احمر با آموزش های کامل و جامع باعث این اتفاق خوب و خوشایند شده است که واقعا از ایشان سپاسگزاری میکنم که این حس خوب با این کار خداپسندانه در این ماه مبارک ایجاد کرده اید که وظیفه دانستم از شما و مجموعه هلال احمر بپاس تربیت همچین نیروهای و مربیان توانمند تشکر نمایم.

فاطمی با بیان اینکه دستگاه های امداد و نجات استان باید بیش از پیش نسبت به ترویج آموزه های امدادی اقدام کنند، افزود: در مقابل, مردم استان نیز باید نسبت به فراگیری آموزش های این حوزه اهتمام ورزند تا حداقل، در هر خانواده یک امدادگر وجود داشته باشد تا فرد آموزش دیده در صورت بروز مشکلاتی، اقدامات لازم را انجام دهد.

 در ادامه حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با سپاس از حضور ارزشمند استاندارو هیئت همراه جهت تقدیر این نجاتگر و توجه به آموزش همگانی مردم و آموزش کمک های اولیه با شعار هر خانواده یک امدادگر ، عنوان کرد : آموزش‌ اصول اولیه امداد و نجات باعث شد این نجاتگر و مربی هلال احمر بتواند با رفع انسداد راه هوایی جان این کودک عزیز را نجات دهد.

حرازی‌زاده نقش آموزش کمک‌های اولیه در کاهش تلفات در حوادث را بسیار اثرگذار دانست و گفت: آمادگی این را داریم با پکیج های آموزشی مختلف در هر رده سنی این آموزش ها را به عموم شهروندان ، ادارات و کارخانجات و ... ارائه دهیم تا نقش مثبتی در این مسیر برداریم .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت آموزش در جهت ارتقای آمادگی عموم،افزود: مربیان هلال‌احمر آینه تمام نمای جمعیت هستند که با اقشار مختلف جامعه در ارتباط بوده که مفاهیم و اهداف هلال احمر را منتقل می‌کنند.

در پایان این دیدار استاندار با اهدا لوح تقدیر از این اقدام شایسته نجاتگر هلال احمر تقدیر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه