English

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد:

پلمب ۹۵ واحد صنفی به علت تخلف از ضوابط ماه مبارک رمضان در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از پلمب 95 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط مربوط به ماه مبارک رمضان خبر داد.

پلمب 95 واحد صنفی به علت تخلف از ضوابط ماه مبارک رمضان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان به منظور حفظ حرمت روزه داران ساعت و نحوه فعالیت به تمامی صنوف پذیرایی در سطح استان اصفهان ابلاغ شد.

وی افزود:همچنین طبق دستور صادره سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از روزه خواری علنی توسط مسافران، بیماران و افرادی که معذور از گرفتن روزه هستند اعلام شد که صنوف پذیرایی و رستوران ها می توانند با پوشاندن درب و پنجره واحدصنفی خود به این افراد خدمات دهند.

رئیس پلیس امنیت عمومی  استان اصفهان گفت: با این حال برخی از متصدیان واحد های پذیرایی بدون در نظر گرفتن و احترام به شئونات این ماه اقدام به فعالیت خارج از ساعات مقرر و یا عدم رعایت ضوابط مربوطه همچون پوشانیدن سالن غذا خوری کردند که برابر قانون با متخلفان برخورد شد.

سرهنگ اسماعیلی در ادامه از پلمب 95 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت ضوابط مربوط به ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همچنین 318 فقره تعهد مبنی بر عدم تکرار تخلف از متصدیان واحدهای صنفی اخذ شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده فعالیت واحد های صنفی پذیرایی در طول روز، و روزه خواری علنی در این واحدها موضوع را از طریق تماس باشماره تلفن های 21825858 و21825847 به ماموران ما اطلاع دهند تا به موضوع رسیدگی با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه