English

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

تولیدکنندگان می توانند با حرکت جهادی و استفاده از فناوری برتر، تحریمها را بی اثر کنند

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: علیرغم تمام محدودیتها و تحریمهای ظالمانه دشمن، تولیدکنندگان می توانند با حرکت جهادی و استفاده از فناوری برتر، تحریمها را بی اثر کنند.

تولیدکنندگان می توانند با حرکت جهادی و استفاده از فناوری برتر، تحریمها را بی اثر کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، یاسر امینی در جلسه با رئیس و اعضاء هیئت مدیره شرکت خدماتی ناحیه صنعتی نارنج داربن تنکابن اظهار داشت: استان مازندران به لحاظ کثرت و پراکندگی شهرکها و نواحی صنعتی و کمبود زمین، دارای مشکلات عدیده ای است.

وی ادامه داد: مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر، تعیین شعارهای سال با نگرش به تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیتهای صنایع کوچک و متوسط بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی باید برای برون رفت از رکود فعلی و حضور در رقابتهای بازار داخلی و تقویت صادرات برنامه ریزی نمایند، افزود: کالاهایی که با بهره گیری از دانش روز و فناوری برتر، تولید شوند، با کیفیتی موفقیت آمیز به رقابت با کالاهای مشابه خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: علیرغم تمام محدودیتها و تحریمهای ظالمانه دشمن، تولیدکنندگان می توانند با حرکت جهادی و استفاده از فناوری برتر، تحریمها را بی اثر کنند.

به گزارش موج؛ در این جلسه مشکلات ناحیه صنعتی نارنج داربن تنکابن شامل احداث ساختمان اداری، تجهیز آزمایشگاه تصفیه خانه، اخذ اسناد مالکیت، اصلاح و ترمیم جاده دسترسی و تعریض پل، پیگیری جهت برقراری برق پایدار، تخصیص ماشین اطفاء حریق و امکان توسعه ناحیه صنعتی، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه