English

رحمت الله دهقانی؛

هفته زمین پاک فرصت مناسب برای توجه به نگاه داشت زمین است

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: فرا رسیدن روز و هفته زمین پاک فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاه داشت زمین است.

هفته زمین پاک فرصت مناسب برای توجه به نگاه داشت زمین است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رحمت الله دهقانی معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: به مناسبت هفته زمین پاک برنامه های متعددی در مناطق مختلف شهر بندرعباس برگزار می شود و این برنامه ها از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مردم و مسئولان در مناطق چهارگانه شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

دهقانی افزود: کاشت نهال حرا در ساحل سورو، پاک سازی ساحل بوستان غدیر و ورزش، پاک سازی شهرک پیامبر اعظم (ص) و بلوار شهید رجایی از مهم‌ترین برنامه های گرامی‌داشت هفته زمین پاک در بندرعباس است.

این مقام مسئول همچنین اجرای مسابقه نقاشی و پرواز بادبادک ها در ساحل، تجلیل از پاکبانان، نیروهای فضای سبز و شهروندان نمونه را از دیگر برنامه های هفته زمین پاک برشمرد.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس فرارسیدن روز و هفته زمین پاک را فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاه داشت زمین اشاره کرد و افزود: زمینی که در آن زندگی می کنیم میراثی برای آیندگان است که باید با مراقبت بیشتر به نسل های بعد سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و آموزش دو اصل مهم  در حفظ و پاکیزگی محیط زیست پیرامون افراد است اظهارداشت: در این هفته همچنین برنامه های آموزشی و ایستگاه های آموزش شهروندی در محلات و مناطق دایر خواهد شد تا نکات ویژه حفاظت بهتر از محیط زیست را به مردم آموزش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه