English

ماموریت گرا شدن دانشگاهها برای جلوگیری از موازی کاری ضروری است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: ماموریت گرا شدن دانشگاه ها برای جلوگیری از موازی کاری بیش از پیش ضروری است‌.

ماموریت گرا شدن دانشگاهها برای جلوگیری از موازی کاری ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه ها در امر توسعه، اظهار داشت: مراکز آموزش عالی از جمله جهاد دانشگاهی با تربیت نیروهای انسانی متخصص مورد نیاز بخش های مختلف نقش بسزایی در امر توسعه و پیشرفت دارند.
کامرانی گفت: گسترش و توسعه مراکز آموزش عالی ضروری است متناسب به ظرفیت های هرمزگان و آمایش سرزمین باشد تا زمینه رشد و توسعه استان تسریع شود.
وی ابراز داشت: وجود بخش های مهمی همچون نفت، پتروشیمی، شیلات، انرژی، تجارت و صنعت ضرورت ورود دانشگاه ها از جمله جهاد دانشگاهی را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار این بخش ها دو چندان کرده است.
کامرانی اذعان داشت: تدوین اطلس آموزشی استان هرمزگان به عنوان نقشه راه مراکز آموزش عالی برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماندگار بخش های مختلف به ویژه انرژی و صنعت با توجه به استقرار صنایع بزرگ پالایشگاهی و فولادی جهت اشتغال جوانان هرمزگانی ضروری است.
وی گفت: گسترش مراکز آموزش عالی در هرمزگان علاوه بر مرکز استان، توسعه آنها در شرق و غرب استان با توجه به ظرفیت های بسیاری که این مناطق دارند ضروری است.
کامرانی در پایان افزود: با توجه به تنوع و گستردگی ظرفیت های هرمزگان نظیر تجارت وبازرگانی، صنعت، کشاورزی خدمات و انرژی تعریف ماموریت برای مراکز آموزش عالی استان ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه