English

نورالله دلخواه:

۱۲ کیلومتر نیوجرسی در جاده های ایلام نصب شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از نصب ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته خبر داد.

۱۲ کیلومتر نیوجرسی در جاده های ایلام نصب شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالله دلخواه اظهار داشت: سال گذشته با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در راه های مواصلاتی استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام افزود: راه های ارتباطی این استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه های درون استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

وی از شناسایی نقاط حادثه خیز استان با همکاری پلیس راه استان ایلام در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن سازی کنیم.

دلخواه، شانه سازی، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی را از دیگر اقدامات زودبازده این دستگاه اجرایی عنوان و گفت: ۶ هزار و ۱۸۰ عدد نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و شناسایی تجاوز به حریم ۱۳۸ عدد از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت (سال گذشته ) یک هزار و ۶۵۰ کبلومتر خط کشی، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن، ۲ و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل و بیش از ۷۳۶ هزار مترمربع آزادسازی حریم انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه