English

حسین علوی‌مقدم:

نمایشگاه گل‌ و گیاه مشهد، امسال برگزار خواهد شد

عضو کمیسیون شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: نمایشگاه گل‌ و گیاه بستر بسیار خوبی برای عرضه و نشان دادن دستاوردهای بومی مشهد و خراسان رضوی در سطح ملی و بین‌المللی است.

نمایشگاه گل‌ و گیاه مشهد، امسال برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین علوی‌مقدم عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد در خبری اعلام کرد: با بهبود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ، شهرداری باید با تلاش مضاعف نسبت به برگزاری نمایشگاه گل‌ و گیاه مشهد در سال جاری اقدام کند.

علوی‌مقدم در ادامه این خبر تصریح کرد: یکی از نمایشگاه‌های مفرح و نشاط‌آفرین برای شهروندان مشهدی، نمایشگاه گل‌ و گیاه است که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت سلامت عموم مردم به مدت ۲ سال، این نمایشگاه برگزار نشد.

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد همچنین ابراز کرد: نمایشگاه گل و گیاه با استقبال پرشور مردمی همراه بود و تاثیر خوبی بر روحیه عمومی داشت.

وی در ادامه متذکر شد: واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا و شرایط ناشی از شیوع این ویروس بهبود پیدا کرده و خوشبختانه با بهبودی و پایدار شدن شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مشهد، این نمایشگاه باید در بهار ۱۴۰۱ برگزار شود.

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: نمایشگاه گل‌ و گیاه بستر بسیار خوبی برای عرضه و نشان دادن دستاوردهای بومی مشهد و خراسان رضوی در سطح ملی و بین‌المللی است، این نمایشگاه می‌تواند مدلی از استقبال از بهار ۱۴۰۱ در مقیاس نمایشگاهی باشد.

علوی مقدم در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: امیدواریم با برپایی نمایشگاهی باشکوه و زیبا، خلاء و فقدان نمایشگاه گل‌ و گیاه در سال‌های اخیر جبران و فضای مفرح و بانشاطی رقم زده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه