English

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران:

۷۰ مدیر استان مازندران از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تغییر یافتند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون 70 مدیر استان تغییر یافتند و این روند بر اساس یک ساز و کار علمی و بر مبنای توانمندی، تخصص و تعهد تداوم دارد.

70 مدیر استان مازندران از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تغییر یافتند

به گزارش خبرگزاری موج مازندارن، امید محبی در نخستین جلسه شورای اداری استان‌ مازندران در سال 1401 که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس مجمع نمایندگان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 15 فرماندار به عنوان سرپرست و حکم قطعی و همچنین بیش از 50 مدیرکل ستادی و اجرایی از آغاز به کار دولت جدید در استان منصوب شدند که در نسبت با سایر استان ها از روند خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: انتصاب مدیران ستادی و اجرایی از روزهای ابتدایی آغاز به کار مدیریت ارشد استان با ساز و کاری منطقی و انجام مصاحبه از واجدین شرایط در دستور کار قرار گرفته است که با تلاش شبانه روزی مسئولین امر خصوصاً استاندار مازندران، این مسأله به طور جدی در حال پیگیری است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: بنا بر رویکرد و نگاهی که نماینده عالی دولت در استان نسبت به اهمیت شورای اداری به عنوان مظهر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نماد انضباط اداری در استان دارند، بنا داریم جلسات شورای اداری با دستور کارهای عملیاتی مشخص و انضباط کاری قابل توجهی دنبال و پیگیری شود.

وی همچنین با یادآوری بندهای مربوط به آیین‌نامه برگزاری جلسات شورای اداری، بر الزام حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان در جلسات این شورا تأکید کرد و افزود: حضور نیافتن مدیران در جلسات شورای اداری استان بدون اطلاع قبلی پذیرفتنی نیست و بنا بر قوانین و مقررات با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

محبی بیان داشت: شورای اداری استان مازندران، مرکزی برای تبیین سیاست‌‌ها و رویکردهای توسعه‌ای استان است و منبعد جلسات این شورا با دستور کار موضوعات اولویت‌دار استان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه