English

با دستور دادستان سوادکوه صورت گرفت:

تخریب ۲ مورد تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در سوادکوه

با پیگیری ها و دستور دادستان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان سوادکوه، 2 مورد تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در اراضی زراعی و اعاده به وضع سابق 6 هزار متر مربع بازگشت.

تخریب 2 مورد تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در پی دستور دادستان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان سوادکوه به منظور اجرای قانون حفظ کاربری و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، اداره جهاد کشاورزی نسبت به اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اقدام و 2 مورد تغییر کاربری تفرجگاه غیرمجاز بین راهی در اراضی زراعی این شهرستان  قلع و قمع و 6 هزار متر مربع از زمین های زراعی به وضع سابق بازگشت.

با پیگیری های دادستانی سوادکوه و بنا به گزارش این دادستانی حدود 700 متر مربع تغییر کاربری غیرمجاز شامل 2 واحد بنای مسکونی و یک مورد رستوران غذاخوری و 5 اتاقک چوبی و همچنین 6 مورد آلاچیق بتون و آهنی  نیز در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی تخریب شد.

بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییرکاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی، جرم محسوب می شود و شهروندان باید قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، تفکیک، دیوار و فنس کشی، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به ادارات ذیربط مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه