English

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت خبر داد:

کشف ۵۲۰ سکه تقلبی الیمایی در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از کشف 520 قطعه سکه تقلبی با طرح سکه های مربوط به دوره الیمایی در بویین میاندشت خبر داد.

کشف 520 سکه تقلبی الیمایی در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی مرشد فریدنی بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "کرچمبو" به یک سواری پژو مشکوک و در بازرسی از این خودرو 520 قطعه سکه قدیمی کشف شد که در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد همه آنها تقلبی و با طرح دوره الیمایی ساخته شده اند .

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: در بازجویی های بعمل آمده مشخص شد این فرد قصد داشت سکه های تقلبی را به جای سکه اصلی بفروشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این افراد قبل از معامله یک سکه یا قطعه ای از یک سکه را که اصل است به خریدار تحویل و پس از اینکه اصالت آن مشخص می شود ، سکه های تقلبی را به خریدار تحویل می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به اینکه هر گونه خرید و فروش سکه های قدیمی جرم است بیان داشت: شهروندان عزیز فریب اینگونه افراد را که گاهی با ارسال پیامک هایی مانند اینکه "من یک چوپانم و در صحرا تعدادی سکه پیداکرده ام و شماره شما را گرفتم که برایم بفروشید" یا دیگر پیامک های اینگونه را نخورند و در اسرع وقت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه