English

سرپرست شرکت گاز مازندران مطرح کرد:

گازرسانی به ۴۹ روستای مازندران در سال گذشته

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: به 49 روستای استان مازندران در سال گذشته گازرسانی شد و 70 هزار مشترک جدید نیز در سطح استان جذب شد.

گازرسانی به 49 روستای مازندران در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی با اشاره به اینکه در سال گذشته به 49 روستای استان مازندران گازرسانی شد، اظهار داشت: با وجود محدودیت‌های موجود، این شرکت در سال گذشته توانست 500 کیلومتر شبکه را اجرا کرده و 30 هزار علمک را نصب نماید.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 14011 با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، ادامه داد: تمامی فعالیت های شرکت گاز استان مازندران در راستای تحقق شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری بوده و امسال با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام می گردد.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران با بیان اینکه خدمت به مردم از بزرگترین عبادت ها و اساس حکومت اسلامی است، افزود: انجام کار جهادی و خدمات رسانی صادقانه و سریع به مردم سرلوحه کار، همه همکاران قرار گیرد.

وی با بیان این که هدف از پذیرش مسئولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید گره‌گشایی از کار مردم باشد و این امر همواره از سوی کارگزاران دولت به عنوان تکلیف تأکید شده است، تصریح کرد: امروز باید برای رضای خدا تلاش کنیم و تسهیل‌گر کار امورات مردم باشیم و اموری که مراجعه کنندگان از ما انتظار دارند را به نحو شایسته و مطلوبی در کمترین زمان ممکن انجام دهیم تا خدای نکرده مردم احساس نارضایتی نکنند.

مایلی رستمی با اشاره به راه اندازی واحد بهینه سازی مصرف گاز در این سازمان گفت: در سال گذشته، تعداد 50 واحد موتورخانه بخش های خانگی، تجاری و اداری استان در طرح اصلاح و بهینه سازی مصارف موتورخانه ها، اجرا شده اند.

وی بیان داشت: این شرکت همسو با سیاست‌های شرکت ملّی گاز ایران در زمینه بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی، با هدف کاهش هدر رفت منابع گازی و کاهش هزینه گازبهای مشترکین، اجرای این طرح را همچنان در دستور کار خود قرار داده تا با حمایت مالی و فنی و به‌ صورت رایگان، نسبت به بررسی وضعیت فنی سیستم موتورخانه ها و بهینه سازی آن ها اقدام کند.

سرپرست شرکت گاز استان مازندران افزود: مهمترین وظیفه شرکت گاز استان در قبال مشترکین تکریم ارباب رجوع است چرا که این امر بسیار ‌مهم بوده و لازم است ارائه خدمات به آنان در حداقل زمان صورت پذیرد.

وی، نظارت و مدیریت صحیح پیمان ها را راهکاری مناسب در ارتقاء کیفی عملکرد سازمان دانست و گفت: نیاز است با پیگیری های جدی پروژه ها، دستگاه نظارت و پیمانکار در کنار هم باشند تا نتیجه عمل بر ارتقاء عملکرد سازمان منجر گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه