English

علی یزدانی:

انجام بیش از ۲۸ هزار مأموریت اورژانس خراسان رضوی در سال جدید

رییس مرکز اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ابتدای روز ۱۵ فروردین ماه امسال از مجموع مأموریت‌های انجام شده در خراسان رضوی چهار هزار و ۴۴۰ مورد مأموریت تصادفی و ۲۳ هزار و ۷۱۴ مورد مأموریت غیرتصادفی بود.

انجام بیش از ۲۸ هزار مأموریت اورژانس خراسان رضوی در سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: اورژانس ۱۱۵ در خراسان رضوی طی ایام نوروز امسال ۲۸ هزار و ۱۵۴ مأموریت تصادفی و غیرتصادفی انجام داد که از این میزان ۲۰ هزار و ۳۰ مورد آن در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود.

یزدانی در ادامه این خبر اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ابتدای روز ۱۵ فروردین ماه امسال از مجموع مأموریت‌های انجام شده در خراسان رضوی چهار هزار و ۴۴۰ مورد مأموریت تصادفی و ۲۳ هزار و ۷۱۴ مورد مأموریت غیرتصادفی بود.

رییس مرکز اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: از این میزان ماموریت، ۲ هزار و ۵۰۷ مورد ماموریت تصادفی و ۱۷ هزار و ۵۲۳ مورد ماموریت غیر تصادفی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

وی در ادامه متذکر شد: از مجموع مأموریت‌های انجام شده در خراسان رضوی ۲۱ هزار و ۳۷۱ مورد شهری و ۶ هزار و ۷۸۳ مورد جاده‌ای بوده و نتیجه مأموریت‌های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ در خراسان رضوی منجر به ۱۵ هزار و ۶۹ مورد اعزام به بیمارستان و هشت هزار و ۵۵۷ مورد درمان در محل شده است.

یزدانی یادآور شد: همچنین در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم ۱۶ هزار و ۵۲۴ مأموریت شهری و سه هزار و ۵۰۶ مأموریت جاده‌ای انجام شد و در این مأموریت‌ها ۱۰ هزار و ۲۶۲ مورد اعزام به بیمارستان و ۶ هزار و ۷۶ مورد درمان در محل صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه