English

رضا صحراگرد:

تامین اتوبوس فوق العاده برای بازگشت زائران و مسافران از مشهد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: از طریق مکاتبه با استانهای معین شامل مازندران، گلستان، اصفهان و تهران که بیشترین مسافر را در مسیر مشهد داشته اند، ناوگان فوق العاده برای برگشت مسافران تامین شد.

تامین اتوبوس فوق العاده برای بازگشت زائران و مسافران از مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا صحراگرد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اتوبوس فوق العاده برای بازگشت زائران و مسافران از مشهد به مسیرهای پرتردد طی روزهای پایانی سفرهای نوروزی به خصوص در روز ۱۳ فروردین تامین شده است.

صحراگرد در ادامه این خبر اظهار کرد: پیش از این مقرر شد  ۵۰۰ دستگاه اتوبوس فوق العاده برای روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه علاوه بر سرویسهای معمول جهت بازگشت مسافران نوروزی از مشهد در نظر گرفته شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی عنوان کرد: از طریق مکاتبه با استانهای معین شامل مازندران، گلستان، اصفهان و تهران که بیشترین مسافر را در مسیر مشهد داشته اند، ناوگان فوق العاده برای برگشت مسافران تامین شد.

وی همچنین با اشاره به سامانه نظارتی تصریح کرد: البته با سامانه نظارتی "سپهتن" نسبت به رصد این ناوگان برای استفاده در مسیرهای مورد نظر اقدام شده است. 

صحراگرد افزود: با همکاری سازمان اتوبوسرانی ۵۰ دستگاه ناوگان نیز برای جابجایی مسافران بویژه اتباع کشور افغانستان تامین شد و از طرفی امروز نیز اتوبوسهای اعزامی به اردوهای راهیان نور نیز در مسیرهای بازگشت به خدمت گرفته می شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تاکید کرد: قیمت بلیت اتوبوس طی نوروز ۱۴۰۱ افزایش نداشته است و مقرر شد برای ایجاد انگیزه برای ناوگان فوق العاده تامین شده در مسیر مشهد، شرکتهای حمل و نقل مشهدی به جای ۱۵ درصد به ۵ درصد کمیسیون اکتفا کرده تا جذب ناوگان در این مسیرها به خوبی صورت گیرد.

صحراگرد خاطرنشان کرد: دیروز ۱۲ فروردین ماه با افزایش مسافر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مواجه بودیم که تا ساعت ۱۹ مشکل برطرف شد، البته حدود ۹۰ مسیر نیز با قطار فوق العاده از طریق ایستگاه راه آهن مشهد به تهران اعزام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه