English

پیشگیری از حوادث مرگبار گازگرفتگی چادرهای مسافرتی در قم

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: نیروهای این سازمان از ابتدای تعطیلات نوروزی از بروز ده‌ها حادثه مرگبار گازگرفتگی در چادرهای مسافرتی پیشگیری کردند.

پیشگیری از حوادث مرگبار گازگرفتگی چادرهای مسافرتی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حمید کریمی در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: روشن کردن پیک نیک و سایر وسایل گرمایشی گازی بدون رعایت نکات ایمنی یکی از نگرانی‌های اصلی کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات سفر است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: نیروهای امدادی سازمان آتشنشانی قم با مجهز شدن به دوربین‌های حرارتی به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا حادثه ناگوار و جبران ناپذیری در چادرهای مسافرتی برپا شده در بوستان‌های قم بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی خودروهای امداد و نجات در بوستان‌ها و مراکز مسقف اسکان مسافران مستقر شده‌اند، تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر مساله‌ای است که باید مورد توجه مسافران باشد.

سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری و آغاز تعطیلات نوروزی موردی از مرگ یا حادثه ناگوار ناشی از اسکان در بوستان‌های شهر قم گزارش نشده است.

کریمی با بیان اینکه ۷ خودرو به همراه ۲ دستگاه موتور سیکلت مجهز به واتر میست، در بوستان‌های شهر مستقر هستند، عنوان کرد: همزمان با سال جدید ۱۰ دستگاه جدید «AFT » برای سهولت در اطفای حریق و کارآمدی بیشتر نیروهای امداد و نجات خریداری و در اختیار سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر قم گذاشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه