English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

توقیف ۷۲۲ خودروی حادثه ساز در محورهای اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از توقیف 722 دستگاه خودروی حادثه ساز از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در محورهای استان اصفهان خبر داد.

توقیف 722 خودروی حادثه ساز در محورهای اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: از ابتدای طرح نوروزی در 25 اسفند 1400 تا به دهمین روز از فروردین ماه 1401 تعداد 722 دستگاه خودروی حادثه ساز در محورهای استان توقیف شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 108 درصد رشد داشت.

وی گفت:هرچند که امسال اعلام شد هیچ خودرویی به خاطر داشتن جریمه های بیش از یک میلیون تومان توقیف نمی شود اما برخورد با خودروهای حادثه ساز در دستور کار جدی پلیس قرار گرفته و اجازه تردد به این گونه خودروها داده نمی شود چرا که رانندگان این خودروها نه تنها جان خود سرنشینان خودروی خود بلکه جان دیگر هموطنان را نیز به خطر می اندازند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمام این خودروها سواری بودند گفت: خودروهای مذکور مرتکب 2تخلف همزمان حادثه ساز یعنی سرعت و سبقت شده بودند که توسط ماموران متوقف و به پارکینگ منتقل شده و از ادامه تردد آنها جلوگیری به عمل آمد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بیشتر خودروهای دارای تخلفات حادثه ساز در محورهای داران به الیگودرز، خور به جندق، موته به گلپایگان و مبارکه به بروجن که به صورت دو طرفه هستند توقیف شدند که اگر جلوی آنها گرفته نمی شد قطعاً با حوادث شدید و ناگوار در این ایام روبرو می شدیم.

سرهنگ زارع همچنین از اعمال قانون 96 هزار و 749 دستگاه خودروی متخلف خبر داد و گفت: تخلفات این خودروها شامل سرعت، سبقت، انحراف به چپ، نقص فنی سیستم خودرو، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی بود.

پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان که ماموران این پلیس به صورت محسوس و نامحسوس تخلفات خودروها را در تمامی محورهای مواصلاتی رصد می کنند گفت: به رانندگان توصیه می کنیم در روزهای پایانی نوروز با صبرو حوصله بیشتر به رانندگی پرداخته و ضمن رعایت قوانین و مقررات به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان پلیس توجه کنند تا انشاء سفری بی خطر و ایمن را تجربه کرده و به سلامت به مقاصد خود عزیمت نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه