English

رییس جمهور در ادامه سفر به خراسان رضوی وارد سرخس شد

آیت الله رسیسی و همراهان در سفر به شهرستان سرخس از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، پایانه مرزی، ایستگاه راه آهن بین المللی سرخس و هم مرز با کشور ترکمنستان دیدار خواهند داشت.

رییس جمهور در ادامه سفر به خراسان رضوی وارد سرخس شد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی؛ رییس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر به خراسان رضوی صبح امروز پنجشنبه از شهرستان مرزی سرخس در شمال استان خراسان رضوی دیدن کرد.

آیت الله رییسی که با بالگرد به شهرستان مرزی سرخس در ۱۸۰ کیلومتری شرق مشهد سفر کرده است، از سوی وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی همراهی می شود.

همچنین بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، پایانه مرزی، ایستگاه راه آهن بین المللی سرخس هم مرز با کشور ترکمنستان از برنامه های اصلی سفر آیت الله رئیسی و همراهان وی به شهرستان سرخس است.

شایان ذکر است که: بر اساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان، بیش از نیمی از ترانزیت ریلی کشور از پایانه ریلی سرخس انجام می شود.

لازم بذکر است که: معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیروز در برنامه ای جداگانه با سفر به شهرستان سرخس ضمن دیدار با مردم و خانواده شهدا به بررسی وضعیت عمومی این شهرستان پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه