English

مسول امور هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

رضایت بیش از ۹۰ درصدی مسافران نوروزی از نظافت اصفهان/ ۸۴۰ هزار نفر ساعت کار بی‌وقفه برای تمیزی اصفهان

مسول امور هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیش از ۹۰ درصد گردشگران از نظافت و آراستگی اصفهان رضایت دارند.

رضایت بیش از ۹۰ درصدی مسافران نوروزی از نظافت اصفهان/  ۸۴۰ هزار نفر ساعت کار بی‌وقفه برای تمیزی اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین خسروی از رکورد کم‌سابقه مدیریت شهری اصفهان در نظافت و آراستگی شهر پیش از فرا رسیدن نوروز خبر داد و گفت: برای نظافت کلانشهر اصفهان و زیبایی دوچندان آن پیش از فرا رسیدن نوروز، حدود ۸۴۰ هزار نفر ساعت، تلاش و کوشش مستمر انجام گرفته است.

وی افزود: از پیش از آغاز نوروز و آغاز بهار طبیعت، ۲ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی پرتلاش در حوزه خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان، طی ۳۰ روز کاری و هر روز قریب به ۱۰ ساعت به نظافت، آراستگی و رفت و روب شهر مشغول شده‌اند که چنین اقدامی در نوع خود، کم‌سابقه است.

خسروی با بیان اینکه برای زیبایی و نظافت شهر، هزار دستگاه خودرو در بیش از 200 محله مشغول به فعالیت بوده‌اند، تصریح کرد: نظافت و تمیزی شهر یکی از رسالت های اصلی شهرداری‌هاست و از آنجایی که کلانشهر اصفهان به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور مورد توجه مسافران نوروزی است، امسال همتی والا برای آراستگی هرچه بیشتر اصفهان به کار گرفته شد.

مسول امور هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر، در شهر اصفهان روزانه مساحتی بیش از ۴۵ میلیون متر مربع به وسیله نیروی انسانی و ماشین آلات مکانیزه مورد نظافت و رفت و روب قرار می‌گیرد.

به گفته خسروی همچنین در ایام نوروز بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر پاکبان و بیش از یکهزار و ۵۰۰ باغبان به صورت روزانه برای نظافت شهر و حفظ و نگهداری فضای سبز اصفهان تلاش می‌کنند.

همچنین مرتضی نصوحی، مسئول مطالعات، پژوهش و نظرسنجی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در سومین نشست این ستاد گفت: مطابق با نتایج نظرسنجی انجام گرفته از مسافران نوروزی تاکنون، ۵۳ درصد مسافران نوروزی از نظافت سرویس‌های بهداشتی، ۹۳ درصد از نظافت معابر و فضاهای باز و ۷۰ درصد از زیباسازی فضاهای شهری اصفهان رضایت داشته داشته‌اند.

گفتنی است؛ ۴۸ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی مردان و ۵۲ درصد از آنها، زنان بوده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه