English

رامین صادقی خبر داد:

برخورد با ۱۱ واحد متخلف عرضه کننده گوشت قرمز در مشگین شهر

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 11 واحد عرضه کننده گوشت قرمز به علت گرانفروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

برخورد با 11 واحد متخلف عرضه کننده گوشت قرمز در مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسی از واحد های صنفی قصابی در سطح استان ادامه دارد و با واحدهای گوشت فروشی اعم از گوشت قرمز و سفید که گرانتر از قیمت های مصوب عرضه کنند و  سعی در اجحاف حق و حقوق مصرف کنندگان را داشته باشند برخورد می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه در طرح نظارتی ویژه نوروز نظارت بر فروش گوشت به‌صورت جدی انجام می‌شود افزود: گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، بهداشت،بازرسین سازمان صمت و دامپزشکی به‌صورت مستمر بر فعالیت قصابی‌ها نظارت دارند .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه بازرسی طی انجام گشت مشترک بازرسان اداره صمت مشگین شهر، تعزیرات حکومتی ،جهاد کشاورزی و اماکن عمومی تعداد ۱۱ واحد عرضه کننده گوشت قرمز به علت گرانفروشی متخلف شناخته شده و تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

صادقی می گوید: یک واحد عرضه کننده مرغ منجمد نیز به علت تخلف عرضه خارج از شبکه در مشگین شهر برابر دستور قضایی پلمب گردید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه