English

در راستای حمایت از مشاغل روستایی صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه نوروزی صنایع دستی گیلان در منطقه آزاد انزلی

نمایشگاه نوروزی صنایع دستی گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه نوروزی صنایع دستی گیلان در  منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در ادامه سیاست های حمایتی سازمان منطقه آزاد انزلی  از مشاغل و کسب و کارهای روستایی و تجاری سازی فعالیت های مرتبط با حوزه صنایع دستی منطقه و استان، نمایشگاه نوروزی عرضه و فروش محصولات صنایع دستی در نوروزخانه این منطقه واقع در ضلع جنوبی مجتمع تجاری کاسپین برپا شده است. 

در این نمایشگاه که از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، ۵۰ هنرمند صنایع دستی محصولات و کالاهای تولیدی خود را در قالب ۲۴ غرفه در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع به نمایش و فروش می گذارند. 

 نمایشگاه نوروزی صنایع دستی گیلان

در نمایشگاه مذکور آثاری همچون حصیر و مصنوعات متعلق به آن، چرم دوزی، سرامیک، سفال، چوب و منبت کاری به معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. 

بنابراین گزارش سازمان منطقه آزاد انزلی ظرف یک دهه گذشته از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام به متنوع سازی محصولات تولیدی صنایع دستی منطقه و استان نموده و با اجرای طرح‌ و بسته های حمایتی همچون ارائه وام های کم بهره جهت خوداشتغالی، و برپایی نمایشگاه های اختصاصی در ایام تابستان، نمایشگاه تخصصی و فراهم نمودن بستر حضور هنرمندان این حوزه در نمایشگاه های داخلی و خارجی، زمینه تجاری سازی و رونق کسب و کارهای مرتبط با صنایع دستی را ایجاد کرده است.

 نمایشگاه نوروزی صنایع دستی گیلان

 گفتنی است زمان فعالیت نمایشگاه صنایع دستی نوروزی منطقه آزاد انزلی، از ساعت ده صبح لغایت ده شب می باشد و علاقمندان می توانند علاوه بر نمایشگاه مزبور از امکانات و خدمات تفریحی، گردشگری و ورزشی موجود در فاز تجارت و گردشگری نخستین منطقه آزاد شمال کشور در کنار خانواده خود بهره مند شوند.

 نمایشگاه نوروزی صنایع دستی گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه