English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

اعمال طرح محدودیت تردد بدلیل ترافیک سنگین در مرکز مشهد

رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به رویکرد کاهش سوانح رانندگی، طرح برخورد با رفتارهای پرخطر و رانندگان حادثه‌آفرین از دیروز در معابر مشهد آغاز شده و بر اساس آن رانندگی با سرعت بیشتر از ۸۰ کیلومتر تخلف است.

اعمال طرح محدودیت تردد بدلیل ترافیک سنگین در مرکز مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اعمال طرح محدودیت تردد در هسته مرکزی شهر و محدوده حرم مطهر رضوی به دلیل ازدحام خودرو و ترافیک سنگین در کلانشهر مشهد.

سرهنگ دهنوی در ادامه این خبر اضافه کرد: با توجه به تراکم خودروهای شخصی و ترافیک پرحجم در اطراف حرم رضوی، طرح محدودیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده که تا پایان شب ادامه دارد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی در ادامه افزود: اجرای این طرح در محدوده میدان شهدا به سمت حرم رضوی، چهارراه دانش به سمت حرم، میدان شهید گمنام و میدان شهدای گوهرشاد به سمت حرم مطهر رضوی تا زمانی که با افزایش تردد و ترافیک در این محدوده‌ها مواجه هستیم، ادامه خواهد یافت که طرح برای خودروهای شخصی اجرا می‌شود و تردد برای ناوگان حمل و نقل عمومی بلامانع است.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به رویکرد کاهش سوانح رانندگی ، طرح برخورد با رفتارهای پرخطر و رانندگان حادثه‌آفرین از دیروز در معابر مشهد آغاز شده و بر اساس آن رانندگی با سرعت بیشتر از ۸۰ کیلومتر تخلف است و اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

سرهنگ دهنوی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح رانندگانی که تکرار تخلف افزایش سرعت داشته باشند، به عنوان راننده پرخطر به مقام قضایی معرفی و خودرو آنها توقیف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه