English

علی اصغر حسنی یزدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۲۲ تن مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی

مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در راستای اجرای این طرح تا کنون ۴۳۷ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی و ۳۵ واحد نیز به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شده اند.

کشف و معدوم سازی بیش از ۲۲  تن مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی یزدی مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: کشف و معدوم سازی ۲۲ هزار و ۲۸۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی.

حسنی یزدی همچنین افزود: در راستای اجرای این طرح تا کنون بیش از هفت هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت نظارت های بهداشتی قرار گرفته اند که ۴۳۷ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی و ۳۵ واحد نیز به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شده اند.

مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: طرح سلامت نوروزی در راستای حفظ سلامت جامعه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا کنون در حال اجرا است و تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱ نیز ادامه می یابد.

وی همچنین یادآور شد: همچنین در قالب این طرح ۳۵۵ واحد اقامتی مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفته اند که ۶ مورد از این مراکز به مراجع قضایی معرفی شده اند.

حسنی یزدی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۲ هزار مکان عمومی مورد بازرسی قرار گرفته و چهار هزار و ۳۲۸ مورد کلرسنجی آب نیز صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه