English

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

۸۸ درصد اراضی استان مازندران دارای سند کاداستری شده‌اند

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: 88 درصد اراضی استان دارای سند کاداستری شده‌اند و در مجموع 2104 جلد سند مالکیت کاداستری به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور صادر شده است.

88 درصد اراضی استان مازندران دارای سند کاداستری شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر در استان مازندران اظهار داشت: از مجموع یک میلیون و 939 هزار و 885، هکتار اراضی منابع طبیعی استان شامل جنگل مرتب اراضی حریم 60 متری ساحل از ابتدای اجرای طرح کاداستر تاکنون یک میلیون و 723 هزار و 465 هکتار در بانک اطلاعات کاداستر استان تثبیت شده است. 

وی با بیان اینکه 88 درصد اراضی استان دارای سند کاداستری شده‌اند، ادامه داد: در مجموع 2 هزار و 104 جلد سند مالکیت کاداستری به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور صادر شده است. 

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اراضی حریم 60 متری از ساحل گفت: از 325 کیلومتر حریم و ساحل استان، 308 کیلومتر نقشه کاداستر از سوی ادارات کل منابع طبیعی استان در اختیار ادارات ثبت قرار گرفته و در بانک کاداستر جانمایی شده است.

وی افزود: تاکنون 242 کیلومتر معادل 75 درصد کل ساحل دارای سند کاداستری شده‌اند و این اسناد برای این اراضی به نام دولت و به نمایندگی سازمان جنگل‌ها صادر شده است.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اجرای کاداستر اراضی شهری و روستایی بیان داشت: در سال 1399 و در اجرای طرح کاداستر، 7 هزار و 968 هکتار در مناطق شهری و 8 هزار و 989 هکتار در مناطق روستایی نقشه تهیه شد همچنین تهیه نقشه از 3 هزار و 221 هکتار از اراضی شهری و 8 هزار و 694 هکتار از اراضی روستایی در دست اقدام و به روز رسانی قرار گرفت.

وی با اشاره به اسناد مالکیت صادر شده در مناطق شهری و روستایی گفت: تاکنون برای 150 هزار و 987 قطعه شهری به مساحت 6 هزار و 404 هکتار و 176 هزار و 482 قطعه روستایی به مساحت 18 هزار و 159 هکتار سند مالکیت کاداستری صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه