English

منوچهر رحمانی:

توزیع نامحدود مرغ منجمد در آذربایجان شرقی تا پایان تعطیلات نوروز

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع نامحدود مرغ منجمد با قیمت مصوب در این استان خبر داد.

توزیع نامحدود مرغ منجمد در آذربایجان شرقی تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، منوچهر رحمانی با اعلام این خبر اظهار داشت: میزان جوجه‌ریزی در واحدهای تولید مرغ گوشتی استان به گونه‌ای است که نه تنها کمبود مرغ وجود نداشته بلکه مازاد بر نیاز استان تولید داریم.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان ۱۷۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ۲۰ هزار تومان در طی دو هفته گذشته در میان شهرستانهای استان توزیع شده است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در اختصاص سهمیه‌ی مرغ منجمد و توزیع آن در سطح استان وجود ندارد، ادامه داد: عرضه‌ی مرغ منجمد مورد نیاز مردم تا زمانی که تقاضا بالا باشد، ادامه دارد و خوشبختانه هیچ مشکلی در عرضه‌ی این کالای پر مصرف وجود ندارد.

رحمانی با تاکید بر اینکه بازرسان به صورت روزانه بازار را رصد می‌کنند، گفت: مردم تخلفات صنفی را از طریق سامانه 124 گزارش دهند.

وی با بیان اینکه با توجه به ذخایر خوب مرغ منجمد در کشور و استان در خصوص تامین نیاز استان جای هیچ نگرانی نیست و تا زمان ایجاد تعادل در قیمت گوشت مرغ، توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح استان ادامه دارد، افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان و انبارهای آن در طول تعطیلات نوروز تعطیل نبوده و مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح تبریز و شهرستان‌ها می‌توانند نسبت به تهیه و عرضه‌ی مرغ منجمد اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه