English

علی علیزاده:

رویکرد شورای امنیت در مواجه با مسئله یمن سیاسی و جانبدارانه است

عضو هیئت رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شورای امنیت در مواجه با مسائل یمن رویکرد سیاسی و جانبدارانه دارد.

رویکرد شورای امنیت در مواجه با مسئله یمن سیاسی و جانبدارانه است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی علیزاده با انتقاد از رویکرد جانبدارانه شورای امنیت در بحران یمن اظهار داشت: سعودی ها به طور واضح به سرزمین یمن تجاوز کرده و این منطقه را اشغال کردند اما شاهد سکوت مجامع بین المللی هستیم.

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه شورای امنیت در مواجه با مسائل مختلف رویکردهای سیاسی دارد، اظهار کرد: در واقع یمنی ها تحت شدیدترین حملات هوایی با استفاده از تسلیحات آمریکایی هستند اما این شورا طی بیانیه ای خواستار گسترش دادن ممنوعیت‌های تسلیحاتی اعمال‌ شده علیه شماری از سران انصارالله به کل این گروه شد که نشان دهنده رویه متناقض است.

وی با بیان اینکه قطعنامه اخیر شورای امنیت در رابطه با یمن تحت تاثیر لابی های سیاسی صادر شده است، ادامه داد: در واقع اعضای شورا اگر درصدد متوقف کردن اقدامات تنش‌آمیز در منطقه هستند، باید به ائتلاف متجاوز عربی هشدار دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه شاهد فاجعه انسانی در یمن هستیم و این موضوع حقوق بشری باید از سوی مجامع بین المللی پیگیری شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم متجاوزان به یمن دست از تجاوز و اشغالگری بردارند تا شاهد گفتگوهای سیاسی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه