English

غلام رحیمی خبرداد؛

آمار فزاینده‌ی خودکشی در سال‌های اخیر

مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: بر اساس شاخص‌ها و آمارها و بررسی های انجام شده متاسفانه آمار موارد خودکشی طی سال‌های اخیر رشد فزاینده‌ای داشته است.

آمار فزاینده‌ی خودکشی در سال‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، غلام رحیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب در سومین مجمع سالانه سلامت میناب گفت: با توجه به ضرورت تشکیل مجامع سلامت شهرستانی در سال پیرامون مسائل بهداشتی و درمانی و معضلات اجتماعی با هدف کنترل و پیشگیری از کرونا، پشه ائدس و سلامت روان با محوریت خودکشی با قید فوریت مورد نقد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس شاخص ها، آمارها و بررسی های انجام شده متاسفانه آمار موارد خودکشی در طی سال‌های اخیر رشد فزاینده‌ای داشته که بیشترین انگیزه مربوط به مشکلات و معضلات خانوادگی شامل روابط جنسی، ضرب و شتم و سایر عنوان شده است.

مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری مجامع سلامت در خصوص سلامت و شاخص های بهداشت‌جهانی اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر آمارها نشان از بهبود وضعیت سلامت جمیعت جهانی داشته است.

وی با بیان اینکه در مقایسه تولد نوزادان در سال‌های قبل از انقلاب کاهش فرزندان در زمان و بعد از تولد آمار فراوانی داشته است عنوان کرد: بعد از انقلاب با توسعه سلامت عمومی، سلامت نوزادان و مادران موارد فوت کاهش چشم‌گیری داشته است.

فرماندار ویژه میناب با اشاره به اینکه در جهت رفع موانع موجود و کمک به مجموعه سلامت امکانات دولتی به تنهایی پاسخگو نیست افزود: این را می‌طلبد از دانشگاه‌ها، سمن‌ها، خیرین، مجامع تخصصی و ادارات مرتبط با راه‌کارهای مناسب همکاری بسیار نزدیک را دنبال کنیم تا به حصول نتیجه برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه