English

پیش بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بیشترین میزان بارشها امروز در شمال غرب استان خواهد بود و امشب بارشها در غرب استان قطع می‌شود و فردا محدود به مناطق کوهستانی و ارتفاعات هزارمسجد خواهد بود.

پیش بینی بارش برف و باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: برای اغلب مناطق استان بخصوص نواحی شمالی و مرکزی امروز بارش برف و باران پیش‌بینی شده است اما روند افزایشی دما در استان از ۲۹ اسفندماه آغاز می‌شود.

فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: بیشترین میزان بارشها امروز در شمال غرب استان خواهد بود و امشب بارشها در غرب استان قطع می‌شود و فردا محدود به مناطق کوهستانی و ارتفاعات هزارمسجد خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی: همچنین برای امروز وزش باد شدید برای اغلب مناطق، به خصوص در ساعات بعدازظهر و احتمال آسیب به سازه‌های موقت پیش‌بینی شده است.

وی همچنین متذکر شد: از فردا از سرعت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی کاسته می‌شود اما در مناطق بادخیز از جمله جنوب شرق استان وزش باد به نسبت شدید ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: تشکیل مه و کاهش میدان دید از دیگر موارد پیش‌بینی شده برای امروز و فردای استان برشمرده می شود و با توجه به وزش باد احتمال کولاک برف هم وجود دارد.

وی در ادامه این خبر یادآور شد : در شبانه روز گذشته تایباد با بیشینه ۳۲ درجه و قوچان با کمینه منفی یک درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان بوده‌اند.

فاروقی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: همچنین در این مدت بیشترین میزان بارش باران با ۲۹ میلیمتر و ۲۱ سانتی‌متر برف در قوچان به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه