English

با حضور احمد شریعتی؛

شورای اسلامی شهر اصفهان ۱۳ نفره شد

سومین عضو علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در مراسم تحلیف خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان شرکت کرد.

شورای اسلامی شهر اصفهان 13 نفره شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، به دنبال استعفای غلامحسین صادقیان عضو اصلی شورا و عدم حضور رضا امینی و عبدالرسول امامی بعنوان عضوهای علی البدل اول و دوم جهت مراسم تحلیف در صحن شورا، طبق قانون امروز از عضو علی البدل بعدی جهت حضور در مراسم تحلیف دعوت بعمل آمد.

برهمین اساس "احمدشریعتی کمال آبادی" صبح امروز و همزمان با روز شهدا با حضور در گلستان شهدای اصفهان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد و سپس در مراسم تحلیف در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان شرکت کرد.

به این ترتیب ششمین دوره اسلامی شهر اصفهان از امروز مجددا با 13 نفر عضو به کار خود ادامه خواهد داد. 

"احمد شریعتی کمال آبادی اصولگرای مستقل مردمی و عضو لیست های گام دوم انقلاب  و سلام و موتلفه اسلامی" است و در رزومه وی عضو شاخه دانش آموزی حزب جمهوری اسلامی، رزمنده و افتخارجانبازی هشت سال دفاع مقدس، پژوهشگر و پزشک برتر کشور، مدرس و رئیس دانشگاه های پیام نور استان و همچنین نائب رئیسی دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان به چشم می خورد.

گفتنی است؛ احمد شریعتی ارائه کننده و مصوب طرح منزلت، شورا یاری های محلات و همچنین پیشرو در طرح شفافیت و فساد ستیزی در شهرداری اصفهان  بوده و به اخلاق مداری، مردم داری، ولایتی و انقلابی  و بعنوان یک بسیجی مخلص جهادی شهره عام و خاص است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه