English

معاون اجرایی رئیس جمهور:

نگاه دولت انقلابی نسبت به استان مازندران، نگاه تولید محور و توسعه‌ای بوده است

معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر رئیس هیئت دولت به استان مازندران، با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان آمل، از شهرک صنعتی امامزاده عبداله نیز بازدید کرد.

نگاه دولت انقلابی نسبت به استان مازندران، نگاه تولید محور و توسعه‌ای بوده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری آمل، اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم در جهان اسوه و الگو باشیم و یک نسخه قابل ارائه برای تشنگان عدالت داشته باشیم و کارآمدی نظریه حکومت دینی را به اثبات برسانیم، قطعاً نیاز به کار بیش از گذشته داریم و باید مانع زدایی و تلاش کنیم تا از ظرفیتهای موجود استفاده های مطلوب تری به عمل آوریم.

وی ادامه داد: مازندران به رغم همه توانمندی ها و زیبایی  هایی که دارد، در زیر پوست خود دارای مشکلات متعددی بوده و نگاه دولت نسبت به این استان نگاه تولید محور و توسعه‌ای بوده است که در همین راستا تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

در ادامه، معاون اجرایی رئیس جمهور به اتفاق حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه، حسینی فرماندار ویژه آمل و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی، با حضور در شهرک صنعتی امامزاده عبداله از دو واحد تولیدی فولادین ذوب و زاگو بازدید کردند.

لازم به ذکر است، واحد صنعتی فولادین ذوب آمل در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع احداث شده که با تولید سالانه 77700 تن انواع قطعات چدنی و فولادی و 200 هزار تن فولاد آلیاژی، برای 1300 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

واحد صنعتی زاگو زیر مجموعه دوشه هراز آمل تولیدکننده انواع محصولات لبنی و نوشیدنی های غیرلبنی نیز در زمینی به وسعت 13 هزار مترمربع احداث شده که با تولید سالانه 150 هزار تن، برای 160 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه