English

وزیر امور اقتصاد و دارایی در چالوس مطرح کرد:

اختیارات مدیران استانی افزایش می یابد

وزیر امور اقتصاد و دارایی در چالوس گفت: باید برای تحقق اهداف دولت در مازندران، اختیارات مدیران استانی بیشتر شود.

اختیارات مدیران استانی افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید احسان خاندوزی در جلسه شورای شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت که در راستای سفر ریاست جمهوری به مازندران صورت گرفت با اشاره اینکه در هفته آینده در حوزه وزارت امور اقتصاد دارایی با تهیه بخشنامه‌ای، تعدادی از اختیارات را به مدیران کل استان‌ها تفویض خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از شورای هماهنگی بانکهای دولتی خواستیم که سقف اختیارات وام‌های استان‌ها را افزایش دهند تا برای پرونده های مکرر حتماً به پایتخت مراجعه شود و مدت‌ها در صف باشند به همین منظور این تفویض اختیارات در راستای تسهیل در فعالیت‌های اقتصادی در استان‌ها است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی همچنین درباره مؤسسه کاسپین گفت: با توجه به اینکه در حوزه اختیارات بانک مرکزی است بنابراین در این باره مسئولیتی به بانک مرکزی داده شده است تا تعیین تکلیف شود و این موضوع در حال پیگیری است.

وی بیان داشت: امیدوار هستیم در همین فروردین‌ماه 1401 بانک مرکزی این موضوع را هرچه زودتر برای کارکنان مؤسسه کاسپین انجام دهد.

خاندوزی در زمینه مسکن مهر چالوس نیز عنوان داشت: آن طور که خبر داریم، پیمانکار نباید انتقال بار مالی را به دلیل ارزش افزوده مصالح و... به روی دوش متقاضیان بیندازد و بنابراین برای رسیدگی این موضوع، به صورت مکتوب اعلام شود و امیدوار هستیم که این موضوع به ثمر بنشیند.

وی درباره مجوزهای کسب و کارهای اقتصادی،تصریح کرد: با دستور ویژه رئیس جمهور ، تمامی وزرا مکلف شدند تا در این زمینه به منظور تسهیل صدور مجوزها، بوروکراسی ها را کاهش دهند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با تأکید بر اینکه روند تسهیل در صدور مجوزها در دولت مردمی و انقلابی متحول خواهد شد، افزود: با تسهیل در این حوزه، روند سرعت بخشی به فعالیت‌های اقتصادی افزتیش یافته و زودتر به نتیجه می رسد.

خاندوزی گفت: باید برای تحقق اهداف دولت در مازندران، اختیارات مدیران استانی بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه