English

ناصر شعربافیان:

کنترل و نظارت بازار در شب عید، تشدید خواهد شد

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: برای طرح نظارت نوروزی نیز تعداد ۱۱۹ تیم ۲ نفره با همکاری نیروهای داوطلب بسیج ساماندهی شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده مشغول فعالیت نظارتی هستیم.

کنترل و نظارت بازار در شب عید، تشدید خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اجرای طرح تشدید بازرسی محصولات بخش کشاورزی ویژه تقویت کنترل و نظارت بازار شب عید در این استان از امروز آغاز شد.

شعربافیان در ادامه این خبر اضافه کرد: با هدف نظارت بر بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی اعم از شیر، مرغ، گوشت، تخم مرغ، میوه و سایر تولیدات زراعی و کشاورزی در استان این طرح نظارتی ویژه برنامه‌ریزی شد.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: مرخصی تمامی نیروهای بخش نظارت و بازرسی در استان لغو و تمامی نیروها به صورت آماده‌باش بر وضعیت عرضه کالاهای بخش کشاورزی نظارت و با هرگونه تخلف در این بخش برخورد خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: برای طرح نظارت نوروزی نیز تعداد ۱۱۹ تیم ۲ نفره با همکاری نیروهای داوطلب بسیج ساماندهی شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده مشغول فعالیت نظارتی هستیم.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تاکید کرد: از نیمه دوم آذرماه و با واگذاری حوزه نظارت بخش کشاورزی به این سازمان تعداد ۳۶ نیرو از سازمان صنعت،معدن و تجارت برای نظارت در جهاد کشاورزی مستقر شدند.

وی در ادامه متذکر شد: علاوه بر این ۸۳ نفر از کارکنان جهاد کشاورزی در استان نیز به این حوزه اختصاص یافتند و آموزشهای لازم را فرا گرفتند و در قالب تیم‌های بازرسی ساماندهی شده‌اند.

شعربافیان خاطرنشان کرد: به همکاری و نظارت نامحسوس مردم در روند نظارت بر توزیع و عرضه کالاهای بخش کشاورزی نیاز است و مجاوران و مسافران می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و نیز تلفن ۱۲۴ گزارشهای خود را اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه