English

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش:

فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی نوشهر معارفه شد

فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران معارفه شد.

فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی نوشهر معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امیردریادار کریم مصدری در مراسم تکریم و معارفه که با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با اشاره به اهمیت دانشگاههای علمی در کشور و نقش آنها در رشد و توسعه هر کشوری، اظهار داشت: دانشگاه‌ها با تربیت جوانان باعث رشد،تولید و توسعه خواهند شد و در این میان دانشگاههای نظامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا باعث امنیت کشور می شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی به عهده کسانی که در دانشگاههای افسری کار می کنند گذاشته شده است، ادامه داد: دانشگاههای افسری مسئولیت تربیت و آموزش فرماندهان آینده را بر عهده دارند.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر به اقدامات چهار ساله این دانشگاه در مدت فعالیت خود پرداخت و گفت: این دانشگاه با وجود مشکلات و سختی های ناشی از تحریم میزبان نخستین دوره مسابقات غواصی عمق کشور و میزبان دانش آموختگی افسران در محضر فرمانده کل قوا بوده است.

دانشگاه دریایی نوشهر اسففند 1400

وی از افزایش چهار رشته کارشناسی همانند ناوبری، مکانیک و جغرافیای سیاسی به این دانشگاه اشاره کرد و افزود: مجوز سه رشته دکتری و 2 رشته کارشناسی ارشد نیز اخذ شد.

مصدری از به روز رسانی تجهیزات شبیه ساز آموزشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: افزایش فصل نامه های دانشگاه از سه عنوان به 9 عنوان از دیگر اقدامات بوده است.

به گزارش موج، در این مراسم امیر دریادار دوم کریم مصدری، تکریم و امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری به عنوان فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه