English

غلامعلی دهشیری؛

جنگ اوکراین، سرنوشت محتوم اعتماد بی جا به غرب است

رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: جنگ اکراین بار دیگر ثابت کرد نباید به غرب اعتماد کرد چراکه نتیجه محتوم این اعتماد، خسران است.

جنگ اوکراین، سرنوشت محتوم اعتماد بی جا به غرب است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری یزد در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد، اظهار داشت: جنگ اوکراین مایه عبرت و درس بزرگ بالاخص برای غربگرایان است زیرا اگر نقطه اتکاء یک ملت، به خود و ظرفیت های داخلی نباشد، تأمین امنیت، استقلال و آرامش برای خود و شهروندانش دشوار می شود.

وی تصریح کرد: باید از همه فرصت ها استفاده کرد و شرایط کشور را به سمت پیشرفت و توسعه پیش برد.

این مقام قضایی بر خنثی سازی جنگ تحریم، تزویر و تحریف دشمن تأکید کرد و بیان داشت:‌ جهاد تبیین که مد نظر رهبر معظم انقلاب است یعنی همین که اجازه ندهیم جنگ روانی دشمن اثر گذار واقع شود که این مهم در گرو روشن گری و تبیین مواضع درست و حق طلبانه است.

وی ابراز داشت: نباید اجازه داد تا دستاورد های نظام اسلامی کم رنگ شود و از سوی دیگر برخی از ضعف های موردی و یا فساد های فردی به عنوان ضعف های کلان مدیریتی و یا فساد سیستمی جلو داده شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با بیان اینکه اصل جنگ و خون ریزی و آوارگی و  مشکلات ناشی از آن برای زنان و کودکان در هیچ منطق و قاموسی پذیرفته نیست و کسی آن را تأیید نمی کند، افزود: اما آنچه بدتر و مطرود است برخورد سیاسی با جنگ و تبعیض بین خون یمنی ها و فلسطینی های مظلوم با سایر ملل و موضع گیری های مغرضانه در این خصوص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه