English

توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح شد؛

پیشنهاد تنظیم سند تحول خانواده و بانوان استان اصفهان

پیشنهاد تنظیم سند تحول خانواده و بانوان استان اصفهان توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح و برای اجرا به همه دستگاه ها استان ابلاغ شد. معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در دیدار با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان پیشنهاد شد تا سند تحول خانواده و بانوان استان اصفهان با همکاری این دفتر تنظیم و برای اجرا به همه دستگاه ها استان ابلاغ شود.

پیشنهاد تنظیم سند تحول خانواده و بانوان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در دیدار با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان پیشنهاد شد تا سند تحول خانواده و بانوان استان اصفهان با همکاری این دفتر تنظیم و برای اجرا به همه دستگاه ها استان ابلاغ شود.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام با بیان این که این دیدار به منظور هم اندیشی و هم افزایی بیشتر برگزار شده بود، اظهار داشت: نظر به اهمیت موضوع خانواده برای پویایی جامعه و با محوریت مراکز کم برخوردار و آسیب زا، سلسله جلساتی با رویکرد خانواده و به صورت مشترک برنامه ریزی و در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر با سرمایه گذاری و تمرکز دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظرفیت این دفتر در حوزه خانواده و مشاوره جهش چشمگیری پیدا کرده است و تعداد قابل توجهی از طلاب و مبلغان به صورت تخصصی در سال های متمادی آموز ش های لازم را دیده اند و وظیفه این دفتر بسترسازی برای این طلاب و مبلغان برای ورود به این عرصه است.

در ادامه این دیدار مرضیه استکی، سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری اصفهان با اشاره به برنامه ها و رویکردهای دفتر امور بانوان وخانواده استانداری در خصوص توانمندیهای علمی، ضرورت همراهی و هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه