English

مرتضی اشرفی:

پیگیری بازگشت حسابهای مالی شرکتهای بزرگ خراسان رضوی با استان

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: صاحبان صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی خراسان رضوی که حسابهای آنان به استان بازنمی گردد، درازای دریافت خدمات استان حسابهای مالی خود را به این منطقه منتقل نمایند.

پیگیری بازگشت حسابهای مالی شرکتهای بزرگ خراسان رضوی با استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بازگشت حسابهای شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان به این منطقه از ۲ سال قبل در حال پیگیری است.

اشرفی در ادامه این خبر تصریح کرد: این موضوع همواره در نشستهای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح و چاره جویی در این زمینه انجام شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی همچنین افزود: در این راستا صاحبان صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی خراسان رضوی که حسابهای آنان به استان بازنمی گردد، موظف شده‌اند در ازای خدماتی که از استان دریافت می کنند، همه منابع و حسابهای مالی خود را به این منطقه منتقل نمایند.

وی در ادامه متذکر شد: بخشی از بازگشت حسابهای صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ به استان در سال گذشته انجام گرفته و صاحبان برخی از صنایع در این بخش همراهی کرده اند.

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با این حال برخی بنگاه های اقتصادی بزرگ، هلدینگهایی در سطح ملی دارند که با منابع مالی آنها در هم آمیخته است، که به صاحبان این بنگاه ها تاکید شده است تا جایی که امکان دارد حسابهای خود را به استان منتقل کنند.

اشرفی در خاتمه اظهار کرد: در صورت بازگشت حساب مالی صاحبان صنایع بزرگ خراسان رضوی به این استان، منابع مالی و بانکی استان و قدرت تسهیلات دهی آن در حوزه های اقتصادی افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه