English

به ریاست دبیر قرارگاه ۱۹ دی برگزار شد؛

جلسه ویژه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی با موضوع طرح بوستان تراز

جلسه ویژه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی با موضوع طرح بوستان تراز به ریاست سردار موحد دبیر قرارگاه نوزده دی برگزار شد.

جلسه ویژه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی با موضوع طرح بوستان تراز

به گزارش خبرگزاری موج قم، جلسه ویژه طرح بوستان تراز، به ریاست سردار موحد دبیر قرارگاه نوزده دی و با حضور جانشین ناجا، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت، معاون دادستان، مسئول اطلاعات سپاه، مسئول عملیات سپاه، مدیرعامل سازمان پارک‌های شهرداری، مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، مسئول کمیته امر به معروف و نهی از منکر، مسئول کمیته روابط عمومی، مسئول کمیته فرهنگی، مسئول کمیته رصد، فرمانده ناحیه امام حسن (ع)، فرمانده ناحیه ویژه برگزار و پس از ارائه طرح توسط حجت الاسلام طباطبایی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و تکمیل توضیحات طرح توسط مهندس جوادیان و آقای کلانتر زاده و ارائه توضیحات توسط اعضا، موارد ذیل مصوب گردید.

 هدف اصلی طرح، ایجاد فضای شاد و با نشاط همراه با رعایت شئونات اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح بوستان‌ها جهت ایجاد امنیت اجتماعی با محوریت  ۹ بوستان در مرحله اول مورد هدف طرح در نظر گرفته شود و بوستان‌ها بصورت هئیت امنایی با حضور فعالان فرهنگی و امنیتی محلی اداره گردد.

همچنین در این نشست مقرر شد برنامه‌های ورزشی و مسابقات در دستور کار مسئولین بوستان‌ها با همکاری اداره ورزش و جوانان قرار گیرد و کمیته‌های بانوان، اجتماعی، کمیته امر به معروف و تشکل‌ها جهت پیشبرد اهداف طرح بوستان تراز به کمیته فرهنگی کمک نمایند.

انجام فعالیت‌های ایجابی و ترویجی و جذبی. نصب بنر‌های تلنگری توسط کمیته تبلیغات آماده و در بوستان‌های هدف و تامین کلیه امکانات سخت افزاری و زیر ساختی جهت فعالیت در بوستان‌ها در حد توان توسط شهرداری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین دراین جلسه مقرر شد از ظرفیت حسینیه‌ها و نماز خانه‌های بوستان‌ها بعنوان مرکز فرهنگی بوستان جهت اجرای ویژه برنامه‌های مشاوره‌ای و فرهنگی استفاده گردد و کارگروه ویژه بوستان تراز با حضور نمایندگانی از شهرداری و کمیته‌های قرارگاه نوزده دی جهت تصمیم گیری و بررسی وضعیت و عملکرد مسئولین بوستان‌ها تشکیل شود.

ترسیم مسیر رسیدن به بوستان تراز با برنامه ریزی جهت ایجاد بوستان نمونه و سپس بوستان شاخص و در انتها بوستان تراز ، فعال شدن نماز جماعت در بوستان‌های هدف، راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در بوستان‌های هدف با هماهنگی و همکاری قرارگاه ثارالله و فعال شدن گشت‌های تذکر لسانی با زبان مهربانی جهت جذب حداکثری در سطح بوستان‌های هدف از مصوبات دیگر جلسه قرارگاه نوزده دی بود.

همچنین در این نشست بوستان‌های هاشمی و مهدی در منطقه یک، بوستان جوان در منطقه دو، بوستان‌های بنیادی و لاله در منطقه سه، بوستان علوی و بوستان زین الدین در منطقه چهار، بوستان شهریار در منطقه شش و بوستان غدیر در منطقه هشت به عنوان بوستان‌های هدف مشخص شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه