English

آرش آوان:

خرید و ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار ایام نوروز در خراسان رضوی

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: خرید میوه تنظیم بازار برای شب عید امسال به صورت عمده در کشور خریداری شده است.

خرید و ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار ایام نوروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: خرید و ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار ایام نوروز در این استان به پایان رسید.

آوان در ادامه این خبر اضافه کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، برای تنظیم بازار میوه شب عید سهمیه ۶۰۰ تن سیب و هزار و ۲۰۰ تن پرتقال لحاظ شده بود که تمامی این حجم خریداری و به استان حمل شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: وی با بیان این که خرید میوه تنظیم بازار برای شب عید امسال به صورت عمده در کشور خریداری شده است و تمامی مسایل مربوط به خرید و واریز وجوه به صورت مرکزی انجام گردید.

وی در ادامه افزود: ذخیره سازی این حجم میوه تنظیم بازار در سه سردخانه استان انجام شده است و قیمت و زمان توزیع میوه تنظیم بازار در خراسان رضوی اعلام می گردد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: طبق تصمیم کارگروه مرکزی سازمان تعاون روستایی، برنامه‌ریزی در خصوص زمان‌بندی توزیع و قیمت عرضه میوه تعیین و به استان ابلاغ خواهد شد که احتمالا طی این هفته انجام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هزار و ۲۰۰ تن پرتقال که از این میزان ۸۰۰ تن پرتقال تامسون و ۴۰۰ تن پرتقال والنسیاست و نیز ۶۰۰ تن سیب درختی که ۷۰ درصد آن سیب زرد و ۳۰ درصد سیب قرمز است برای عید ۱۴۰۲ در خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

آوان در خاتمه یادآور شد: استان خراسان رضوی با ۳۳ شهرستان، ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر جمعیت داردو توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار که به منظور کنترل بازار در ایام پایانی سال انجام می شود از ۲۰ اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه