English

علی محمدیان خبر داد:

بستری ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته 33 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 33 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی محمدیان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته متاسفانه 1 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و با بستری 33 بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 190 بیمار رسید.

وی افزود: در حال حاضر 46 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه 41 بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ، تزریق ۲ میلیون و 126 هزار و 512 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تزریق شده است که از این تعداد، 950 هزار و 638 دُز مربوط به مرحله اول، 825 هزار و 828 دُز مربوط به مرحله دوم و 350 هزار و 46 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

به گفته محمدیان، براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، گرمی، بیله سوار، کوثر و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستانهای خلخال، اصلاندوز، سرعین و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی