English

جواد اعتضادی:

تولید ۳۲ میلیون نشای خربزه و هندوانه در گلخانه‌های تایباد

مدیر جهاد کشاورزی تایباد بیان کرد: پارسال میزان تولید خربزه در تایباد ۸۱ هزار تن و هندوانه ۵۵ هزار تن بوده است و جایگاه تایباد در خراسان رضوی اول در خربزه و دوم در هندوانه می باشد.

تولید ۳۲ میلیون نشای خربزه و هندوانه در گلخانه‌های تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد اعتضادی مدیر جهاد کشاورزی تایباد در خبری اطلاع داد: تولید ۳۲ میلیون نشای هندوانه و خربزه در گلخانه‌های تایباد در شرق خراسان رضوی.

اعتضادی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: در سال زراعی جاری، پیش بینی می‌شود که ۳۲ میلیون نشای خربزه و هندوانه در سطح ۴۵ هزار متر مربع از گلخانه‌های تایباد تولید شود.

مدیر جهاد کشاورزی تایباد تصریح کرد: حدود ۳۰ میلیون نشا در مزارع شهرستان کاشت و باقی آن‌ها به مناطق دیگر استان ارسال می‌شود.

وی همچنین افزود: پارسال میزان تولید خربزه در تایباد ۸۱ هزار تن و هندوانه ۵۵ هزار تن بوده است و جایگاه تایباد در خراسان رضوی از لحاظ تولید هندوانه و خربزه به ترتیب اول و دوم است که ۶۰ درصد مزارع جالیز نیز به صورت نشایی کشت می‌شوند.

اعتضادی در خاتمه اظهار کرد: در سطح گلخانه‌ها ی تولید نشا تغییری به وجود نیامده و ۱۵۰ نفر به طور مستقیم در کار تولید نشا مشغول هستند و اواسط اسفند تا اوایل خرداد زمان تولید نشا و اوایل اردیبهشت تا خرداد فصل انتقال نشا به مزرعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه