English

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران:

آیین اختتامیه المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت: اختتامیه المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی مرکز استان مازندران، جام زنده یاد حاج حامد دیانی مدیر فقید آموزش و پرورش ناحیه یک ساری به مناسبت جشن مبعث حضرت رسول اکرم (س) برگزار شد.

آیین اختتامیه المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قربانعلی سهرابی در آئین اختتامیه المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی مرکز استان مازندران که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: این المپیاد ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی با نام و یاد و خاطره مدیر فقید آموزش و پرورش ناحیه یک ساری حاج حامد دیانی در راستای اجرای طرح بی نظیر کوچ و با هدف استعدادیابی و ایجاد روحیه نشاط ، شادابی، امید و انگیزه در دانش‌آموزان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح کوچ که مربوط به کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان بود، آمار و اطلاعاتی به دست آوردیم که ماحصل این پایش عمومی به ما نشان داد 40 درصد از دانش‌آموزان استان دارای اضافه وزن و چاقی هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم جلوی پیشرفت این وضعیت را بگیریم و در آینده پدران و مادران سالمی داشته باشیم لازم است برنامه داشته باشیم و یکی از این برنامه ها بسته تحولی سواد حرکتی است.

وی افزود: از اینرو برآن شدیم تا با برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی به اصلاح و ارتقاء مهارت‌های بنیادین حرکتی دانش‌آموزان از جمله دویدن، جهیدن و... بپردازیم تا مشکلات ناشی از چاقی و اضافه وزن را تا حدودی برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران؛ در این مسابقات که بیش از 40 تیم در قالب مدارس متوسطه اول و دوم در آن شرکت کردند در رده متوسطه اول مدارس شهید متانی، غیردولتی پیام، فردوسی، مرحوم بصیری و شهدای پنبه چوله به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند و همچنین در رده متوسطه دوم مدارس تربیت بدنی ستارگان شمال، 15 خرداد، پیشتازان، شهیدان رجایی و باهنر و زنده یاد مهندس فیروزیان موفق به کسب رتبه اول تا پنجم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه