English

تاکید بر پیشگیری و بهداشت در آموزش سلامت معنوی

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مباحث مختلفی از قبیل سیاست‌های جمعیتی، سلامت معنوی و برنامه‌های مقابله با کرونا را در دانشگاه علوم پزشکی قم در دست اجرا داریم.

تاکید بر پیشگیری و بهداشت در آموزش سلامت معنوی

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری اظهار داشت: در زمینه تدریس «سلامت معنوی» تاکید بر عرصه پیشگیری و بهداشت است و بر گسترش این امر نیز توجه ویژه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به معیشت کارکنان حوزه سلامت یکی از مسائل مهمی است که باید در سطح کلان مورد بررسی و پیگیری دولت قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بنا داریم یک برنامه استراتژیک سه‌ساله برای دانشگاه تدوین کنیم، بنابراین از معاونان دانشگاه انتظار است ضمن احصای مسائل، برنامه‌ها و فرآیندهای خود را تبیین نمایند.

مهدی مصری در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: همه مسوولان دانشگاه موظف هستند که انتظارات گروه‌های مختلف دانشگاه را شنیده و با همدلی و تعامل نسبت به رفع چالش‌ها در درون دانشگاه اقدام شود.

وی گفت: سیاست یعنی شناسایی و فریب دشمنان مردم و در حوزه سلامت باید با هر کسی و چیزی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد بر اساس شرع مقدس، مصالح مردم و قوانین برای رفع آن، برنامه‌ریزی کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه