English

شاپور بدیعی:

پیش بینی دو هزار و ۶۰۰ تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: پیش از ورود به موج ششم کرونا، برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی مطلوب به بیماران و رفع مشکلات و نواقص تجهیزات پزشکی و دستگاه های اکسیژن رسانی در دستور کار قرار گرفته است.

پیش بینی دو هزار و ۶۰۰ تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: شرایط اکسیژن و تجهیزات پزشکی بخش های بستری و ویژه بیماران کرونایی ، در کمیته مراقبت و درمان  به صورت لحظه ای رصد می شود.

بدیعی در ادامه این خبر اضافه کرد: پیش از ورود به موج ششم کرونا ، برنامه ریزی های لازم برای خدمت رسانی مطلوب به بیماران و رفع مشکلات و نواقص تجهیزات پزشکی و دستگاه های اکسیژن رسانی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: در این موج، دو هزار و ۶۰۰ تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در  مرحله های مختلف پیش بینی شد تا با توجه به شرایط به کارگیری شوند.

وی در ادامه این سخنان تاکید کرد: مراجعه زودهنگام از مهمترین عوامل تاثیر گذار در درمان موثر و جلوگیری از بدحالی و نیاز به بستری در بیماران مبتلا به کرونا محسوب می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با توجه به سطح بندی بیماران مبتلا به کرونا و در نظر گرفتن مراکز سرپایی دانشگاهی و غیر دانشگاهی، بیشتر بیماران در مراحل ابتدایی شناسایی و تحت درمان سرپایی قرار می گیرند.

وی در ادامه یادآور شد: کمیته های ترخیص،کنترل عفونت بیماران تنفسی و بدحال با هدف  افزایش کیفیت خدمات رسانی و کاهش مرگ و میر در مراکز درمانی راه اندازی شده است.

بدیعی در خاتمه خاطرنشان کرد: درکمیته ترخیص به صورت لحظه ای شرایط بیمارستان بررسی و ارزیابی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه