English

امیر شوشتری:

خدمت رسانی نوروزی یک هزار مدرسه خراسان رضوی برای زائران فرهنگی

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: : امکان پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود.

خدمت رسانی نوروزی یک هزار مدرسه خراسان رضوی برای زائران فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بیش از یک هزار مدرسه در خراسان رضوی با ظرفیت اسکان حدود ۵۹ هزار نفر در هر شب ، آماده خدمت رسانی به زائران فرهنگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ خواهند بود.

شوشتری این خبر را در جلسه هماهنگی ستاد اسکان زائرین بیش از یک هزار مدرسه آماده میزبانی از زائران در نوروز ۱۴۰۱ فرهنگی عنوان کرد و افزود: امکان پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین متذکر شد: استقرار و آموزش حدود سه هزار نفر اعضای تیم‌های اجرایی و نظارت ستادی و انتخاب مدیران پایگاه‌ها و سرایداران، و  جمع آوری و به روز رسانی اطلاعات، تجهیزات و امکانات موجود در مدارس طرح اسکان با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات به زائرین امام رضا (ع) اجرایی شده است.

شوشتری در خاتمه تصریح کرد: جمع آوری وسایل و تجهیزات معیوب و اسقاطی اسکان از مدارس و تعمیر بخشی از این آن‌ها و بازگشت به چرخه اسکان و تیم‌های تعمیراتی شبانه روزی جهت رفع خرابی‌ها و اتفاقات پیش بینی نشده و نیز مراقبین سلامت جهت هرگونه موارد احتمالی در مدارس و پایگاه‌ها استقرار خواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه