English

در قالب تور مطالعاتی صورت گرفت:

بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه جنگ لاهور از دانشگاه علوم دریایی نوشهر

دانشجویان دانشگاه جنگ دانشگاه لاهور از توانمندی های آموزشی، نظامی- پژوهشی و دستاورد های علمی و تحقیقاتی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر بازدید کردند.

بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه جنگ لاهور از دانشگاه علوم دریایی نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، امیر دریادار دوم کریم مصدری ضمن خوش آمدگویی به فرمانده جنگ دانشگاه علوم دریایی پاکستان و هیأت همراه، اظهار داشت: تعلیم و تربیت مهمترین رکن هر سازمان و به خصوص سازمان های نظامی می باشد و در این راستا فرمانده معظم کل قوا می فرمایند دانش، آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و روی دیگر دانایی و توانایی است.

بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه جنگ لاهور از دانشگاه علوم دریایی نوشهر

وی ادامه داد: فکر می کنم از سال 2015 جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مقصدهای تورهای مطالعاتی دانشگاه نیروی دریایی پاکستان قرار گرفت و این پنجمین هیأتی است که در قالب این تور مطالعاتی به کشور ما سفر می کنند و اولین بار است که از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر بازدید صورت می گیرد که ما از این بابت بسیار خرسند هستیم.

فرمانده دانشگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: با توجه به این که یکی از اهداف تورهای مطالعاتی آشنایی با فرهنگ کشورها می باشد و با نگرش به کوتاه بودن زمان بازدید، سعی شده است که به گونه ای برنامه ریزی گردد که علاوه بر بازدید از دانشگاه، با اماکن تفریحی، فرهنگی استان زیبای مازندران و شهرستان نوشهر آشنا شوند.

بازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه جنگ لاهور از دانشگاه علوم دریایی نوشهربازدید اساتید و دانشجویان دانشگاه جنگ لاهور از دانشگاه علوم دریایی نوشهر

در ادامه فرمانده دانشگاه جنگ نیروی دریایی پاکستان گفت: ما نیروی دریایی ایران را یک نیروی حرفه ای می دانیم و روابط بسیار خوبی در محیط حساس خلیج فارس و دریایی عمان بین نیروی دریایی پاکستان و ایران وجود دارد.

دریادار دوم حیدر زیدی افزود: بسیار سخت تحت تأثیر و ارائه گزارشات شما شده ایم و مشخص است که به صورت جامع در حال آموزش و استفاده از شبیه سازی و تجهیزات مدرن در آموزش دانشجویان تحت تأثیر قرار گرفته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه