English

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

هفت میلیون لیتر سوخت کشاورزی در بابل توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: تاکنون هفت میلیون و 200 هزار لیتر سوخت بخش کشاورزی بین بهره برداران این شهرستان توزیع شد.

هفت میلیون لیتر سوخت کشاورزی در بابل توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل زاده اظهار داشت: هفت میلیون و 201 هزار و 200 لیتر سوخت نفت گاز و سفید برای به کارگیری ادوات کشاورزی بین کشاورزان، مرغداری ها و دامداری های شهرستان بابل در 11 ماهه امسال توزیع شد.

وی ادامه داد: این مقدار سوخت شامل سه میلیون و 316 هزار و 70 لیتر برای عملیات شخم و شیار، 339 هزار لیتر نفت گاز و 148 هزار لیتر نفت سفید برای موتور پمپ ها، 758 هزار و 630 لیتر برای به کارگیری ماشین آلات کشاورزی، 2 میلیون و 382 هزار لیتر برای انجام عملیات برداشت محصولات زراعی، 54 هزار و 500 لیتر در زمینه صنایع تبدیلی، 15 هزار لیتر گلخانه ها، 96 هزار لیتر برای مرغداری ها و 63  هزار و 500 لیتر برای دامداری ها بود.

وی یادآور شد: سهمیه سوخت ادوات کشاورزی با بهره‌گیری از فناوریهای روز و با استفاده از زیرساخت کارت بانکی به صورت الکترونیک انجام می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: متقاضیان سوخت بخش کشاورزی می توانند با ثبت نام در سامانه Newtejaratasan و معرفی کارت بانکی خود نسبت به ثبت درخواست و دریافت سوخت پس از تائید مراکز جهاد کشاورزی مدیریت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این شهرستان به صورت شارژ در کارت بانکی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه