English

وقتی مدیرعامل پست سوار موتور سیکلت نامه‌رسان می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران که برای رسیدگی به مشکلات و دغدغه های کارکنان پست استان قم در یک سفر سرزده به این شهر می رود برای رسیدگی به مسائل و نگرانی های نامه رسان ها سوار موتورسیکلت یکی از این کارکنان می شود و شخصا برای بررسی میدانی همراهی می کند.

وقتی مدیرعامل پست سوار موتور سیکلت نامه‌رسان می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران امروز به شهر مقدس قم سفر کرد تا به صورت سرزنده از روند خدمت‌رسانی به مردم در اداره‌کل پست استان قم بازدید کند.

این مقام مسئول ضمن این‌که در جمع کارکنان اداره‌کل پست استان قم حضور یافته و با آن‌ها گفت‌وگو کرد، بدون هیچ تشریفاتی سوار موتورسیکلت یکی از نامه‌رسان‌های قم شد و در انتقال بسته‌های پستی به مردم، او را همراهی کرد تا از مشکلات و دغدغه‌های کارکنان اداره‌کل پست استان قم و همچنین مشکلات مخاطبان پست در قم، خبردار شود.

حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و همچنین دیدار با سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم از دیگر برنامه‌های سفر امروز مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به قم خواهد بود.

اداره پست

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ققنوس

    میخواد مدیر عامل نمادین سوار موتور نامه رسون بشه و تشویقیش و بگیره اگه راست میگه توی گرما 50 درجه تابستان قم 10 ساعت در روز تو خیابان نامه رسونی کنه برای 1 هفته بعد با همکاراش تصمیم بگیره که جز مشاغل سخت هست یانه؟ نامه رسونی که 25 سال حداقل روزی 10 ساعت روی موتور توی گرما و سرما هست و نه کمر براش مونده نه گردن و پا حقی گردن شماها نداره؟ اونقدر بار موتور این بدبختا میکنید ماهی 3 بار فقط با موتور یا زمین میخورن یا تصادف میکنن . از وقتی کرونا اومد و مردم خونه نشین شدن کار نامه رسونها 4 برابر شد ولی کی بهشون حقوق 4 برابر و مزایا داد ؟ وقتی میان خونه نه جونی براشون نمونده که 1 ساعت با خانواده بگذرونن ؟ سالی چند جفت کفش و شلوار پاره میکنن حتی دیگه زحمت لباس و پولشم نمیکشید .... واقعا خجالت داره مدیران محترم ....

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه